Měníme bydlení v domov

Buřinka

1

Zadání / Cíl

Strategie a správa sociálních médií.

2

Strategie / Insight

V rámci aktuální komunikační strategie Buřinky „Společně měníme bydlení v domov“ jsme se zaměřili na slovo „měníme“ a samotný proces změny, který je pro nás klíčový.

3

Kreativní řešení

V komunikaci na sociálních sítích jsme si v rámci strategie připravili několik tematických okruhů, které pravidelně střídáme. Nebojíme se ukazovat stavbu, prach, bourání, reálné situace a skutečné projekty rekonstrukcí či staveb. Témata vhodně doplňujeme produktovými sděleními, kampaňovými posty či soutěžemi. Statické posty prokládáme animovanými posty i 360° videi.

Měníme bydlení v domov
Měníme bydlení v domov
Měníme bydlení v domov
Měníme bydlení v domov
další práce
Tesco Tesco Malls Buřinka Prvok
  • Tesco
  • Tesco Malls
  • Buřinka
  • Prvok
© 2021 dotcom.cz
dotcom.sk