Connecting the dots #60

Newsletter

Nenahraditelní

V posledních týdnech se velmi hovoří a píše o AI generátorech obrázků a co všechno dokážou. Myslím, že několika grafickým designerům se v hlavě objevila otázka, jestli za pár let budou mít práci. A to jsme jen na začátku.
Osobně se na to těším, jelikož dokud budeme těžit z toho, v čem jsme jako lidé dobří, a to jsou pocity a iracionalita, tak jsme nenahraditelní.

Marketing a média

#1 Heinz Vintage Drip. Heinz, jeden z mých nejoblíbenějších brandů, did it again. Dropl kolekci vintage oblečení známých značek s jedním společným rysem, všechny kousky měly skvrnu od kečupu, neboli „a stain isn’t a reason to get rid of clothes, it just adds flavor to your ‘fit!“

#2 Stránky se skvělým copy. Máme rádi, když značky komunikují jako lidé, v linku pár příkladů, co tím myslíme. Tyto webové stránky znějí jako běžná konverzace dospělých lidí s jinou lidskou bytostí.

#3 Předpokládaný pokles ad revenue. Inflace, problémy s dodavatelským řetězcem a jiné faktory zpomalení růstů spendu do reklamy. Inzerenti jako Meta, Twitter a Snap reportují poklesy. Pozitivní je, že jde o zpomalení růstů, ne o dramatický pokles.

#4 Knihovna typoposterů. „Když nevíte co, udělejte typo.“ Neplatí to o této galerii skvělých typoplagátů. Inspirace na kilometry.

#5 3D billboardy. Určite jste zachytili na sociálních sítích nějaký 3D bilboard. Na tomto blogu jsou pěkně pohromadě i s vysvětlením, jak to funguje.

#6 Serena x Beyoncé. Práce, co mě zaujala tento týden, je óda na Serenu Williams s voiceoverem od Beyoncé. Kdo dá víc? 👇🏻

Život

#1 Millenial pause. Je to tady. Gen Z si dělá srandu z mileniálů. Jeden z těchto momentů je millenial pause. Ten krátký moment, kdy si zapnete video a zkontrolujete, jestli se to fakt točí. 🤯

#2 Minule jsme psali o quiet quitting. Téma zarezonovalo internetem a vzniklo velmi follow up článků na toto téma. Je zajímavé, jak tohle téma rezonuje. I v našich soukromých rozhovorech to vyvolává vášně.

#3 How to be influenced. Už jste nás určitě slyšeli mluvit o tom, jak je super nechat se ovlivňovat ve své tvorbě. Jak se to dá dělat systematicky a kontrolovaně?

#4 Mistrovství světa v Excelu? Máme rádi esports, ale toto je nový level.

#5 Co je to fun? NYTimes o tom, jak se dá dívat na zábavu.

Populární content měsíce90’s TV

Zůstaňte zdraví, přátelé. Příště píše Monča.
P.

Informace o ochraně soukromí Informace o cookies
© 2022 dotcom.cz
dotcom.sk