Connecting the dots #43

Newsletter

Strach nemít názor

U vína jsme si s Peťou položili zajímavou filozofickou otázku: Je potřeba mít ke každému tématu vyhraněný názor? A co když náš názor nesplňuje očekávání okolí? Je možné žít v souladu s blízkými a mít jiný názor než oni? Těžká úvaha, co? Dejte jí alespoň pár minut.

 

Marketing a média

#1 Pojďme něco udělat na TikToku! Ale… co? Tenhle dokument mapuje všechny aktuální výzvy, videa a trendy.

#2 Důvěra není pro úspěch značky klíčová. Podle Marka Ritsona, otce reklamy, rostou i brandy, kterým lidé nevěří. A SIGNIFIKANTNĚ.

#3 Proč je seriál Squid Game tak populární? Jednoduchá odpověď – UGC, složitěji v tomhle článku.

#4 Tohle nevymyslíš. Podle průzkumu z Wunderman Thompson Intelligence až 75 % dotazovaných z Generace Z věří, že to budou právě oni, kdo změní svět k lepšímu.

Více podobných perel najdete v Hope Creates Impact reportu od Ogilvy.

#5 Jak upozornit na pravidelné vyšetření prsou? Přes lekce DJingu.

#6 Lego a jejich kampaň Green Instructions mě nějak minula. Naštěstí mi ji Golden Drum dal do hledáčku. Skvělé!

 

Život

#1 Další infografika do série, co se děje internetu za jednu minutu. Stále mě to baví.

#2 Tribeca Film Festival (můj nejoblíbenější) udělal odvážný krok – do programu začlenil videohry, čímž legitimizoval jejich příběhový potenciál.

#3 Znáte Wikipedii pro umění a média?

#4 V poezii můžeme najít hromadu inspirace. Tak začněte tímhle.

#5 Statistický úřad SR má svůj Instagram a je to nekonečná studnice zajímavých faktů.

Plus něco navíc. Kdy jste naposledy nemultitaskovali? Zkuste si nerušeně na hodinku sednout a poslechnout si hromadu idejí na téma Co je dobrý život.

Více odpočívejte, méně overthinkujte. 🙂

 

M.

Informace o ochraně soukromí © 2021 dotcom.cz
dotcom.sk