Connecting the dots #39

Newsletter

Úhel pohledu

Dnes stručně. Skutečný insight se často ukrývá v nejbanálnějších situacích, v každodenních maličkostech. Proto si nevyčítejte, když při příští kampani nebudete klepat do počítače od rána do večera, ale místo toho kampaň vymyslíte na kole nebo u jezera.

Marketing a média

#1 Vzniká F*** you pay me – appka, ve které mohou influenceři zanechat recenzi na značky, se kterými spolupracovali, sdílet ceny za reklamu a poskytovat a získávat další důležité informace pro vyjednání nabídek. Cílem je spravedlivé odměňování influencerů.

#2 Netrvalo dlouho a už jsou tu první skupiny, které se jdou přiživovat na „metaverse“. Voilà, nepřekvapí vás, že Mark Zuckerberg je mezi nimi. Tady jsou jeho plány.

#3 Jak využít negativní stránky vašeho produktu/služby na kampaň, prozradí Julian Cole.

#4 Advertising learning lab je nabitá stránka od Microsoftu s desítkami certifikátů o digi marketingu, brand purpose apod.

#5 Co nás marketéry může naučit Kanye o cílovce?

#6 Blíží se sezóna vánočních kampaní. Tady je pár insightů na tento rok.

#7 Značka, která se stane námětem na celovečerní film od Ridleyho Scotta.



Život

#1 Branded in memory zkouší vaši schopnost zapamatovat si loga slavných značek.

#2 Změřte si svoji verbální kreativitu za pár minut.

#3 Kreativní collabo, o kterém jste netušili, že ho potřebujete. 😍

#4 Vysoké IQ ti v kreativní práci nepomůže. Kognitivní flexibilita ale ano.

#5 Díky tomuhle profilu se naučíš základy kreslení.

BONUS:

Podcast Darknet Diaries vám představí temnou stránku internetu a provede vás tématy jako cyber crime, hacking nebo krádež social media profilů.

To je pro teď vše. Užívejte, čtěte a inspirujte se!

 

P.S. Odteď pravidelně vycházíme i v digitálním vydání Strategií.

Informace o ochraně soukromí © 2021 dotcom.cz
dotcom.sk