Connecting the dots #37

Newsletter

Budoucnost marketingu je…

Jak rozeznat skutečný potenciál nových platforem od tzv. shiny object syndrome? Investovat do nich vůbec? Kdo by byl řekl, že životnost Clubhouse bude pár měsíců… Ve skutečnosti je velmi těžké konkurovat gigantům typu Facebook nebo Google, protože jakmile přinesete cokoli nového, buďte si jistí, že za pár týdnů danou „fíčuru“ budou mít i jiní.

Marketing a média

#1 Dva sociální trendy, od kterých se můžete odpíchnout při tvorbě odvážných kreativních konceptů – skincare pro muže se stává mainstreamem a pojem skinclusivity uslyšíte stále častěji.

#2 Konečně to máme černé na bílém. Alespoň digitálně. Základ engagementu na sociálních sítích není postavený na srdíčkách a lajcích, ale na lidech, kteří jsou za věční odpůrci všeho.

#3 Kritici kritizují Cannské lvi už nějaký ten pátek – především fakt, že marketéři vyhazují stovky až tisíce eur každý rok za přihlášky, databáze, přednášky. I knihovna vítězných prací lovethework.com stojí pár stovek, a proto se dva kreativci rozhodli posbírat case studies všech vítězů a vytvořili Lovetheworkmore – knihovnu, která je úplně zadarmo. Klikejte!

#4 Pokud chcete v reklamě používat diverzitu, vzpomeňte si na to, že první gay pár využila IKEA už v roce 1994. Takže, pokud se tomuto tématu chcete v kampani věnovat, zkuste jít trochu hlouběji.

#5 Co se stalo se značkou GAP a proč ji rozdupala konkurence?

#6 Norsko chystá nový zákon, podle kterého je pro influencery a inzerenty nezákonné zveřejňovat retušované fotky. Tento akt je součástí tzv. body image reform. Jediné, co jim k tomu chybí, je už jen razítko od norského krále. Whohoo!

#7 TBT Cannes: Zvířata prodávají. Proto se nemůžeme divit, že se objevují až ve 20 % všech reklam. Jak tento fakt využít v jejich prospěch?



Život

#1 Pokud máte našlápnutou podcastovou kariéru, nevzdávejte to! Možná vás koupí Amazon jako Smartless za megamiliony.

#2 Znáte KAREN memečka? V článku najdete celou genezi tohoto pojmu. Sranda.

#3 Honest charts je soubor grafů, které perfektně popisují situace, které vás někdy v životě už napadly.

#4 Cannabis a reklama? Kombinace, kterou odhaluje série rozhovorů s profesionály.

#5 Když už nevíte, co na těch streamovacích platformách sledovat, zkuste pár dokumentů pro kreativní duše.

 

Užívejte léto!

M.

Informace o ochraně soukromí © 2021 dotcom.cz
dotcom.sk